Nyt on uusi auto, melkein Ferrari...eli Fiat Punto. Söpöäkin söpömpi, grafitin harmaa...On kyllä tullut aika paljon kommenttia, miten viiattia ei kannata koskaan ostaa, sehän on ihan paska. Mut mun ei oo. Tai siinä mielessä sen on paska, että se on auto. Ainahan niistä on harmia ja menoa, etenkin kun ei ole ihan kauheesti varaa laittaa autoon. Mutta maksoipa auto paljon tai vähän, ei se koskaan ole mikään kannattava sijoitus. Ei tule paljon muuten ajettuakaan, kuin työmatkat.

Arvatkaa muuten, kuinka paljon (tai oikeestaan vähän) mun ferrari kuluttaa?

Täs on nyt muutakin ihanaa. Kesäloma, joka on palkallinen ja kunnon kesäloman pituinen!!! Ja me lähdetään Barcelonaan!!! Ihan miehen kans kahden!!! Mä olen halunnut matkustaa Barcelonaan niin monta vuotta jo, ja nyt mä sinne pääsen. Ainoa mikä vähän huolestuttaa, on se että hotelli, jonka siis varasin netitse, oli määritelty homoystävälliseksi. Että mitähän sekin nyt tarkoittaa? Ihan hyvä, jos siellä ei suhtauduta homoihin tai muihinkaan ihmisryhmiin vihamielisesti, mutta jos se onkin joku paikallinen homokeskittymä? Miestä vois alkaa ahistaa... Niin se osoite, sehän on Casanova XX. Heh heh.

Toinen jännä juttu on menomatkan välilasku Riikaan. Mitä jos meidän matkatavarat jatkaa jonnekin Siperian reitille? No, toivottavasti on lämmintä (heinäkuun alussa, luulis) niin ei tarttis vaatteiden perään itkeä sitten niin.