Voi miten mä olen onnellinen, kun mulla on ihan ihana mies ja parisuhde. Entisessä elämässä oli aika kuivaa erotiikan saralla, ts. mä en halunnut exää silleen. Enkä voinut kuvitellakaan eläväni tällaisessa parisuhteessa kuin tän nyxän kanssa. En voinut kuvitella tilannetta, jossa mä olen se joka haluaa enemmän, että mä joudun joskus kärsimään puutteessa kun miestä väsyttää... Tää on niin uutta.

On se sitten varmaan niin, että nainen vanhetessaan oppii koko ajan lisää seksistä, ja ennen kaikkea itsestään. Siihen kun lisää sopivan kumppanin ja luottamuksellisen (tää on tärkeä!) suhteen niin avot! On tullut kokeiltua kaikenlaista, experimentaalisesti ja silleen...ja huomaan, että mieskin luottaa minuun.

Tiedän, että joskus tulevaisuudessa seksi ei ole niin tärkeä osa elämää, mutta nyt on, ja kyllä mä nautinkin!!! On ihanaa, kun saa tuntea olevansa haluttava. On ihanaa, kun iso mies huokailee...:P

Hmm. Pitäsköhän mennä herättämään toi mun muru, jokohan se on levännyt tarpeeksi...?